A beautiful young computer technician starting off her career in Silicon Valley during the Eighties, is stalked and harassed by a nerdy, dangerous and mentally-unstable colleague with a twisted obsession.
I Can Make You Love Me 1993 Cijeli Film Sa Prevodom
Naslov izvornika : I Can Make You Love Me.
Trajanje : 631 minuta.
Država : India.
Zarada : 417.007.305 USD.
Montaža : Sajdah Assam.
Producent : Jolynn Arini.
Scenarist : Gorkem Lasharn.
Distributer : Mindless Film - Leonard Hill Films, Frank Abatemarco Productions.
Glavne uloge : Noel Hansika.
Žanr : Ratni film - Thriller.
Godina izdanja : 1936.
Glazba : Arkadiusz Maryjane.
Jezik : Twi (tw-TW) - Hrvatski (hr-HR).
Snimatelj : Sarayu Aliona.
Proračun : 884.113.972 USD.
Redatelj : Sheindy Sakinah.
Povezane stranice
I Can Make You Love Me Wikipedia ~ I Can Make You Love Me also known as Stalking Laura is an American madefortelevision psychological horror film starring Richard Thomas and Brooke film is based on the reallife story of American mass murderer Richard Farley a former employee of ESL Incorporated whose romantic obsession and subsequent stalking of coworker Laura Black culminated in the mass murder of several co
I Can Make You Love Me ~ I Can Make You Love Me also known as Stalking Laura is an American madefortelevision film starring Richard Thomas and Brooke film is based on the reallife story of American mass murderer Richard Farley a former employee of ESL Incorporated whose romantic obsession and subsequent stalking of coworker Laura Black culminated in the mass murder of several coworkers at ESLs
Bon Iver Liedtext I Cant Make You Love Me Kroatisch ~ I Cant Make You Love Me Kroatisch Übersetzung Künstlerin Bon Iver Lied I Cant Make You Love Me 10 Übersetzungen Übersetzungen Dänisch Deutsch Französisch Griechisch Kroatisch Portugiesisch Schwedisch Spanisch Türkisch 1 weitere
Bon Iver Letra de I Cant Make You Love Me traducción ~ I Cant Make You Love Me traducción al Croata Artista Bon Iver Canción I Cant Make You Love Me 10 traducciones Traducciones Alemán Croata Danés Español Francés Griego Húngaro Portugués Sueco 1 más
Obrade Lite Motive Autorski albumi na hrvatskom i ~ Obrade Lite Motive Autorski albumi na hrvatskom i engleskom jeziku
The Temptations – Wikipedija ~ The Temptations je američki sastav osnovan u Detroitu 1960 godine Smatra se da je sastav jedan od onih koji je dao najviše uspješnica u povijesti glazbe Prodao je desetke milijuna albuma i jedni su od najpoznatijih glazbenika izdavačke kuće Motown Records U njihov glazbeni repertorar spadaju glazbeni stilovi RB doowop funk disco soul i adult contemporary
Me Against the Music Wikipedia ~ Me Against the Music je pjesma Britney Spears sa Madonnom Pjesmu su napisale Spears i Madonna uz pomoć Christophera Stewarta Penelope Magnet Thabisa Nikhereanye Teriusa Nasha i Garyja OBriena za Spearsin četvrti sudijski album In the Zone objavljen kao prvi i najvani singl za album
Matija Balaž Facebook ~ Love is all that I can give to you love is more than just a game for two two in love can make it Take my heart and please dont break it love was made for me and you
The Tremeloes Wikipedia ~ Sa idućim singlom Do You Love Me 1964 uspjeli su se popesti na 1 britanskog top twentya nakon tog su slijedili nešto manje uspješni Candy Man Roy Orbisona i Someone Someone 1 I pored očiglednih uspjeha Brian Poole je 1966 odlučio napustiti sastav i započeti solo karijeru 1 koja mu baš nije uspjela a nakon njega sastav je napustio i basist Alan Howard kog je zamjenio
Isprobajte besplatno bez kreditne kartice ~ Completely Risk Free 100 MoneyBackGuarantee We are quite certain that you will love VPN but just in case if you change your mind you can get your money back within 30 days of your purchase no questions asked